Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Πίσω κουφάλες!

Φωτογραφία: Άγγελος Καλοδούκας

Τις φωτογραφίες σχολιάζει ο Πρόδρομος Σεϊτανίδης:

«Κουβαλάς μια υγειονομική βόμβα στο στόμα σου!» μου είπε η οδοντογιατρός μου! Κι εγώ έμεινα μ' ανοιχτό το στόμα. Και τα σάλια να τρέχουν. Οι γομφίοι οδόντες είναι τρεις, σε κάθε πλευρά στο βάθος του στόματος, μου εξήγησε. Οι δύο πρώτοι λέγονται τραπεζίτες, απαραίτητοι στη μάσηση, κι ο τρίτος βγαίνει όταν ενηλικιωθείς, λέγεται φρονιμίτης και σε ταλαιπωρεί πολύ κατά την εμφάνισή του. Δηλαδή, έχουμε συνολικά 12 τραπεζίτες, εκ των οποίων οι τέσσερις μας ταλαιπωρούν και είναι και άχρηστοι.

«Και όχι μόνον αυτό» μου τόνισε. Επειδή είναι στο βάθος του μασητικού συστήματος και δεν φαίνονται ποτέ στη μόστρα -το χαμόγελό μας- συσσωρεύουν εύκολα τροφές, μαζεύουν γρήγορα πέτρα, αποτελούν εστία συγκέντρωσης παρασιτικών μικροβίων, δεν καθαίρονται εύκολα και παρότι όπως όλα τα δόντια είναι καλυμμένοι με σκληρή αδαμαντίνη, άμα εμφανιστούν κουφάλες στους τραπεζίτες θα πρέπει να πέσει πολλή δουλειά. Παλιά, τα σφραγίσματα γίνονταν με χρυσό, τώρα η τεχνολογία έχει αναπτυχθεί, αλλά χάρη στον Γεωργιάδειο υποβιβασμό της δημόσιας υγείας, αν παρουσιάσεις πρόβλημα στους τραπεζίτες, έτσι κι αλλιώς θα το πληρώσεις χρυσό!left.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου